Kiedy do serwisu?

Niektóre komputery psują się wyjątkowo często, albo też miewają dziwne, niewyjaśnione usterki. Jeśli taki sprzęt jest jeszcze w okresie gwarancyjnym, warto udać się z nim do serwisu – być może istnieje wada fabryczna, którą będzie można bezpłatnie usunąć albo też otrzymać nowy sprzęt pozbawiony takiej wady. Okres gwarancji czasem trwa rok, dwa lub trzy, czego trzeba pilnować, bo nawet jednodniowe opóźnienie uniemożliwia darmową pomoc fachowców. Zmieszczenie się w czasie zapewnia łatwą wymianę wadliwych części lub całego zestawu komputerowego. Poza okresem gwarancji również możemy korzystać z pomocy serwisu, ale jest już to pomoc płatna, przy czym serwis dedykowany danej firmie (producentowi komputera) może oferować obniżki lub choćby szybsze naprawy. Ma to również zaletę w postaci jak najlepszego podejścia do naszego sprzętu – w dedykowanych serwisach w 99% zatrudniani są naprawdę dobrzy specjaliści, którzy poradzą sobie z dowolnym problemem. Przygodne serwisy również bywają dobre, ale nie zawsze trafimy na rzetelnych fachowców.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>